mandag 29. desember 2008

Siste uken

var vi i Oslo, hjemme hos mamma og sto over "vintersolvervet". Det gikk for det meste i spising og sosialisering, litt besøk her og der. Lille kompis ble syk rett før vi dro og ble en skikkelig sutrete unge mens vi var på besøk.

Jeg kom hjem til en flunkende ny Sisters utgave som lå og ventet på meg i posten :) Det er alltid en glede å se den i postkassa. Jeg skal insha'Allah skrive litt korte sammendrag av artiklene etterhvert.

Lille kompisen min er blitt en liten mini-bokser. Hva skal man gjøre med unger som slår? Han langer ut en når du minst forventer det. Han mener det tydeligvis ikke for å gjøre vondt, men mer som lek. Jeg fant en god artikkel om det her

I familievognen på toget var det er en liten tass på knapt to år som han smilte til og før jeg visste ordet av det hadde han klappet til ungen på hodet! Gjett om jeg stakk fort som heian. Så flaut! Den andre ungen ble så alvorlig i fjeset før han (eller var det en hun? Ikke godt å si når de nesten ikke har hår) gikk ut av lekerommet og bort til foreldrene. Lurer på om han sladret?

Ingen kommentarer: