søndag 14. desember 2008

Nettbutikk-vurdering: Al-Hijaab


Jeg har kjøpt en fin abaya herfra som jeg brukte på eid.
Design: Al-Hijaab er unike på design på abayaene sine. Abayaene rangerer alt fra klassiske sorte abayaer til de i mer dristige farger. Og ikke nok med det, mange abayer får du skreddersydd etter mål som du sender inn.
Kvalitet: Relativt god. Min abaya var i tynn crepe-materiale med et annet lag stoff under som ga abayaen fin fall og struktur. Broderiet holdt seg fint etter to dagers intensivt bruk. Ingen perler som falt av eller løse tråder.
Pris: Helt grei pris med tanke på produktet du får. Prisene ranger alt fra £22 for en enkel sort abaya til £85 for en mer pyntelig en. Husk at det kommer toll i tillegg utover 200 kr.
Bestilling og forsendelse: Det kan ta 3-4 dager står det på sidene deres, men det tar som regel litt mer enn det pga tollvesenet her i landet. Det tar 2 uker før du får sendt materiale som er skreddersydd. Her gjelder det å måle riktig!
Handel her igjen? Definitivt! Jeg er så fornøyd med abayen min at jeg får lyst til å bestille en til som jeg kan gå med hele tiden! Den er så behagelig å ha på, ikke noe stoff som klenger seg til klærne under eller til kroppen.

Ingen kommentarer: