mandag 22. september 2008

Irritasjon I

Har ikke folk manerer lenger? Når ble det greit å snike seg foran andre i køen?
Jo, da! Det er greit så lenge det er en jente med hijab. For hun kan ikke norsk. Hun har barnevogn. Tja, enda en utenlandsk fødemaskin. Bare ignorer henne. For hun er hjemmeværende og har god tid. Hun skal vel baaare hjem og fore ti andre unger og vaske klær!

"&/)(=)?§"#2£@€$£$€{€¤(/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noe som irriterer meg noe sinnsykt er folk som sniker seg i køen foran meg etter å ha sett at jeg står der. Jeg er ikke usynlig. Om jeg så var, så er jeg det definitivt ikke lenger når jeg må beherske meg for å ikke lage det mest irriterte ansiktsuttrykket som finnes!!!
Dette er et fenomen som jeg har opplevd litt vel mange ganger av kvinner som er 40+. Lurer på om hetetoktene deres har gått dem til hjernen og angrepet normal folkeskikk...?

Uansett det er ramadan, så jeg fant ut at det var best at jeg ikke åpnet munnen. For det ville være lite "ramadansk"!

Ingen kommentarer: