tirsdag 18. november 2008

Relativt dødt. - En oppdatering

Jepp, bloggen har vært død de siste to månedene. Det har skjedd en del ting siden sist:

Ungen har fylt år og begynner vel snart å gå. Han har fått en del allergier osv. De siste ukene har jeg tatt ham med på "åpen barnehage". Det må da være godt for noe siden det tilbudet fins. Det er absolutt godt for meg, for jeg trenger ihvertfall noen voksne å prate med i løpet av dagen :D

Vi har hatt en tur hjem til Oslo. Det var hyggelig å komme seg dit som alltid og nå savner jeg allerede tilbake igjen.

Jeg har begynt på et nytt kurs på Sunnipath. Det forrige kurset fullførte jeg med nød og neppe, men denne gangen slipper jeg ikke unna. Vi blir hørt ukentlig og det er flaaaaut å dukke opp uforberedt! Så, her er det ingen vei unna.

Barselgruppe-venninnen min har flyttet fra denne delen av byen :( Men vi fortsetter å treffes :)

I det siste har jeg lest en del bøker. Jeg kommer til å legge inn bokanmeldelser etterhvert her på bloggen.

Shopping er et privilegium for de som ikke merker noe til finanskrisen eller de som ikke bryr seg om den. Det kommer noen vurderinger av diverse nettbutikker her etterhvert, insha'Allah.

Obama er blitt president!!! Hadde aldri i livet trodd at jeg skulle leve lenge nok til å oppleve det!

Det var en liten oppdatering. Så får vi se om jeg holder dette gående :)


Ingen kommentarer: