mandag 21. september 2009

Eid ul-Fitr 2009


Eid dagen begynte egentlig kvelden i forveien da jeg begynte på desserten og en del av maten. Jeg fikk denne nydelige pakken servert til frokost av Halvdelen

som inneholdt den lenge etterlengtede gifteringen som ikke hadde passet på en stund


Minikompisen åpnet sin gave forsiktig og rev av gavepapiret bit for bit, tror det er først nå han har forstått av pakker er.

Slik så det ut etter at han var ferdig og hadde løpt av gårde med bilen sin...

Jeg vil også ha en Toyota!

Jeg fikk endelig gjort ungene klare før jeg fikk på meg disse nydelige klærne

Før vi kom oss avgårde til svigers til middag fikk jeg dette kalligrafisettet av min Halvdelen som jeg gleder meg til å prøve.

Oppe hos svigers ble det masse mat som vanlig, (som jeg ikke fikk tatt bilde av) og gaver til alle ungene. Minikompisen fikk enda flere biler...

og Bitteliten fikk en sparkedress av tanta si

Til slutt...

avsluttet vi dagen med en kopp te og litt søtt ved siden av :)

Ingen kommentarer: